Ny vecka !! :)

Idag är jag pigg som en mört och överlycklig för att jag åter igen ska jobba morgonpass på jobbet :) wiihoooo!! inget pissigt kvällspass som det har varit i helgen inte.. sovmorgon idag också, det var inte fel...känner mig tipptopp !

måndagar brukar ju annars vara pest och pina, motivationen bruka ligga på 0 och med ångesten i ryggraden traskar man till jobbet för att försöka överleva jobbdagen och veta att man har en hel seg vecka att ta sig igenom..men min vecka känns lätt som en plätt nu ! idag jobbar jag extra vilket ger klirr i kassan ( skönt att ha och tänka på i fall jobbdagen blir tråkig ) tisdag onsdag och torsdag jobbar jag bara tidiga och korta pass och efter jobbet på torsdag vankas det lite minisemester igen hemma i Vetlanda fram tills på måndag :) 

Nu tänkte jag kicka igång denna härliga vecka med lite frukost innan jag hoppar i min uniform !!

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0