och så kom äntligen...

 

Fredag fredag älskade fredag! Jag vet inte vad det är för speciellt med just fredagar men mitt liv känns i alla fall tusen gånger roligare när den dagen anländer. Trost att det är min jobbhelg och att vi blev försenade med tåget hem från Malmö idag så känner jag ingen stress ! bara lugn och harmoni :) fredagskänslan är oslagbar !



nöjd över att det är fredag och nöjd över mina söta nya örhängen är jag oxå ! fina va? :) kanske inte syns så väl men det är i alla fall små rosa rosor ! I like it pink

Har precis slängt i mig lite föda, idag blev det det som fanns hemma i kylen det vill säga morötter, tomater och ägg..ingen lyx direkt. Ska strax hoppa i lite bekväma kläder och ta en riktigt lång höst promenad i solen innan det blir fredagsmys för hela slanten ikväll. ska till Angelina för lite soffläge, synd bara att chokladen inte gör mig sällskap denna afton, den resätts av gurkstavar eller nåt ! suck... men är det detoxtider så är det, även att det är fredag! men nästa helg är kroppen rensad och redo för nya choklad- och alkoholintag..haha ;)

later

*smack


Kommentarer
Postat av: norge killen

gaaaaalet het på den bilden!!!



2009-09-22 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0