orka?

Vad bjuder nu denna tisdag på då? nja...13.30 börjar jag jobba, kvällspass men ändå ett rätt soft pass så det ska nog gå bra..slutar 21.30..lite dumt bara att man missar träningen ikväll så nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska plocka fram löparskorna...funderar..men det lutar åt att det i stället blir en powerwalk..har verkligen ingen motivation till att springa..usch så dålig jag är..ska man kanske ta tjuren i hornen trots allt?!pest och pina..träning ska väl vara kul? springa är INTE kul... hade varit en annan sak i fall jag hade en skog här precis utanför, hur kul är det att springa här mitt i stan, på asfalt, när det kör förbi tuusen bilar?! nä nu gnäller jag på tok för mycket! försöker ju bara hitta bortförklaringar så jag slipper bli svettig, flåsa som en häst, bli förbi sprungen av Arne 77år som säkerligen har bättre kondis än mig och slippa känna att det kanske blev lite förmycket av det goda hemma i vetlanda i helgen...svart på vitt..så är det ! nu fröken Eriksson får du stå ditt kasst..hoppa i löparskorna nu.....hejja hejja......

later

Har i alla fall världens skönaste sko att löpa i :) Acics gel kayano rekomenderas, kanske inte världens snällaste mot plånboken dock!


*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0