oslagbar söndagkväll :)

sappade lite här hemma i soffan och hamnar på kanal 3 och här kommer jag stanna hela kvällen !!
har precis sett en repris av Victoria's Secret Fashion Show från 2008..har nog sett den 5 gånger nu! I lööööv! alla tjejerna är verkligen 10poängare och favoriten är Heidi Klum så klart :) vilken kvinna !! Såg nu att det är dax för nya avsnitt av Top model efter det är det som sagt Ensam mamma söker....vilken tvkväll i soffan, tvprogram helt i min smak..det var längesen! tjohoo..lycka!

Victoria's Secret Angel Heidi Klum walks the runaway during the 2008 Victoria's Secret Fashion Show at the Fontainebleau on November 15, 2008 in Miami Beach, Florida.  (Photo by Alexander Tamargo/Getty Images) *** Local Caption *** Heidi Klum
såå snygg! tänk att denna kropp har klämt ut barn oxå !! otroligt..
och här sitter jag med min choklad...haha

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0