packelipack

I morgon
den 11 sep
Em. molnigtEm. molnigt

Högsta: 18° Lägsta:

2 m/s NV    
lördag
den 12 sep
Em. regnEm. regn

Högsta: 16° Lägsta:

6 m/s V    
söndag
den 13 sep
Em. molnigtEm. molnigt

Högsta: 15° Lägsta:

6 m/s NNO    
måndag
den 14 sep
Några regnstänkNågra regnstänk

Högsta: 15° Lägsta:

4 m/s NNO    

Dax att packa och som ni ser är det bäst att tamed sig kläder för alla väder ! kommer bli en tung väska igen som pappa kommer sucka över när jag kommer och släpar den efter mig...och dubbelsuck lär det ju bli när jag radar upp alla mina skor och jackor i hallen...men man måste ju gardera sig. man vet ju aldrig vilka äventyr man ska ut på..skor/jacka till promenader, skor/jacka till att gå på stan, skor/jacka till att träna, skor/jacka till att spela golf skor/jacka till utgång, skor/jacka till att gå i skogen..you name it! inte konstigt att väskan väger bly då...

nähä nu måste jag sätta fart här...nu ska jag in i garderoben och rota! på med MTV så kör vi..skynda skynda 11.30 är det träning som gäller. Aerolates..skönt att lokomotion har lunchpass på dagarna så man hinner svettas lite även denna dag innan det bär av hemmåt , för där hemma vet man ju inte hur det blir med motionen precis..mycke mat lär det väl bli i alla fall :)  smaskens ! funderar på att göra pannkakor ikväll, stöka till lite i pappas kök..hehe..

nä nu tickar klockan....

later

*smack 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0