run this town

Kikade en runda på stan. Kollade på lite kläder trots shoppingförbudet. Spelar inger roll att förbuder råder för det fanns inte ett endaste litet plagg som intreserade mig ändå! Inget kul folk var det heller att titta på, bara sura mammor med griniga barn och uttråkade pappor samt lite översminkade småtjejer hit och dit. Inne på Hemköp mötte man även en och annan pensionär. Inte mycket att hurra för i denna stad idag fakstiskt. Aja syftet med min runda på stan var ju att fixa käk tills idag och i min kasse hem fick jag med mig groddar, tomater, paprika, päron och apelsiner 67kr. bra köp :) Hoppas magen blir glad för idag lever sitt lilla egna liv med konstiga ljud och ibland känns det som det lever en liten alien där inne eller nåt?! hhmm...den saknar nog chokladen.... det gör jag oxå !
aja..om en stund ser det ut att bli en fika med Frida i solen ! lovely...skönt att ha nån och prata med lite. Har ju gått runt och varit tyst nu i flera timmar i min ensamhet, förrutom innan när jag diskade och rockade loss med spotify :)


skinande rent ! med musik på högsta volym går det som en dans..

fasen..nu kom jag på att jag glömde köpa citron innan. fast ändå lite bra, då måste jag ju göra ett nytt besök i affären. det dödar ju lite tid och man vet ju aldrig, man kanske träffar nån trevlig :)


later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0