sängen nästa

hade en sån super go kollega på jobbet idag, han struntade i sin rast i karlskrona idag och det gjorde att jag fick åka hem 1 timma tidigare från jobbet !! :) LOVELY ! jag hatar ju verkligen att jobba kväll..och nu kom jag hem 20.30, det var ju inte så farligt ! jag hann ju till och med att kolla lite på Idol.. och i morgon är jag ledig :) är faktiskt trött nu, jobba kväll tar på krafterna plus att jag idag har överlevt min första dag på min detox! det har blivit ett himla spring på toan eftersom man dricker massa utrensande örter till frukost och sedan fyllerpå med vatten hela dagen och för mig som är super sämst på att få i mig vätska om dagarna så det har nog blivit en stor förändring för min kropp! aja...in med frisk hälsosam föda och ut med det gamla sunkiga som finns i min kropp..hejja hejja... nu blir det lite skönhetsömn, ögonlocken trillar snart ner..

god natten

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0