sommar?


Här har ni dagens väder i Karlskrona..har jag missat något? är det inte höst nu??!

Igår gick jag runt och huttrade hela dagen och idag när jag traskade till jobbet så tänkte jag att nu får jag sluta leva i förnekelse..sommaren är över,  thats it! går lixom inte att springa runt lättklädd längre så idag åkte jackan på ! meeen guuuuud så varmt det blev! idag är ju rena sommarvärmen..till och med när jag traskade ut till frida i bara t-shirt blev jag toksvettig!! pust svett...

vi tog i alla fall barnen i bilen för lite ärenden och det gick smärtfritt.dom låg som små änglar i sina stolar :) allt gick som sagt bra förrutom.....att jag bröt mitt shoppingförbud :( jag skulle bara köpa nya jobbskor ( det behövde jag faktiskt ) MEN kom hem med 2 par skor...jag är hopplös...aja..detta var det enda jag har köpt på en och en halv vecka! lite framsteg i alla fall och skorna var ju inte så dyra..såå...jag förlåter mig själv...hehe...

Har nyss sussat en timma i brassestolen ute på gården, blev väl kanske inte direkt brun men skönt var det i alla fall och blekare kan jag ju knappast ha blivit.. strax ska jag göra mig redo för dagens träningspass...måste bara hälla i mig typ 1 liter vatten först eftersom jag snart törstar ihjäl! käkade nämligen kassler, sallad och keso till lunch idag och allt salt i kasslern gör att jag är som en öken i munnen hela tiden...

kranen nästa!



inne på maxi tog vi småttingarna i varsin vagn..funkade toppen :) lugna och söta!


jag posar glatt med Agnes i vagnen på parkeringen :)

later

 

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0