torskade i vanlig ordning...

förlust idag igen..hehe...orkar inte ens snacka om matchen...nu är det 3 matcher kvar, jag missar 2 av dom men inte gråter jag för det inte..skönt o slippa förlora mer ;) ska ju hem till Vetlanda nästa vecka det känns lite roligare ! längtar som tusan..skönt att komma hem lite och ladda batterierna inför hösten och få lite goda råd av min kära far om vad jag ska göra med min framtid..jag känner mig lite rastlös och vilsen för tillfället då är pappa den bästa att fråga! och mamma den bästa att krama :) men innan jag drar hem har jag måndag tisdag onsdag och torsdag fulla med jobb och träning... nu spenderas kvällen i soffan, ensam mamma söker börjar tydligen ikväll..alltid trevligt och se att det inte bara är jag som är den ensamma desperata här i världen. ;) ''Desperata Linda söker'' är snart i rutan ...det hade väl varit något..haha..... måste erkänna en sak förresten..sitter inte helt ensam i soffan, min godispåse är här med...usch så dålig jag är..jag har trillat dit ! jäkla center..måste ni vara så goda?!

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0