träning för hela slanten!

Jobbdagen tog jag mig igenom smärtfritt..är dock lite less på det, eller jag trivs ju och har verkligen inget att klaga på men nu har jag gjort samma sak i snart 2½ år ..jag blir lixom lite rastlös..vet inget som egentligen skulle passa mig bättre men jag behöver faktiskt en liten paus från jobbet för att hitta gnistan igen!

pratade med planeringen idag om min tjänstledighet jag har sökt nu 4 månader i vinter och dom skulle ha möte om det nu i dagarna så dom kan ge besked :) hoppas hoppas ! jag håller alla mina tummar och tår !

har precis käkat nu. det blev grilladkyckling med keso till..det var det som fanns hemma..nu drar jag till lokomotion där jag ska spendera min kväll..det blir först ett pump pass och efter det vankas ett bosu pass :) kommer vara mör och fin i kroppen efterråt ..hehe..

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0