trodde jag var på topp

efter 9-10 timmars sömn ( somnade på soffan igår när jag kollade på film, var helt död ) vaknade jag pigg som en lärka och frisk som en nöt idag på  morgonen! trodde jag i alla fall..tills jag hade jobbat 2 timmar, sen började näsan rinna som en kran igen och nysattackerna bombarderar mig! men nu mår jag lite bättre igen och jag har i alla fall inte ont i kroppen idag :) så sängliggandes kommer jag inte bli men jag var lite orolig igårkväll..mådde verkligen kasst! konstigt att det nästan går över på en natt... nu är jag nästan tillbaka i min vanliga form! hurra..

Sen måste jag erkänna en sak...Idag har jag syndat lite i mitt nya nyttiga liv, vi blev bjudna på smörgårdstårta på jobbet  så jag tog mig en bit, det fick ersätta min frukost, det var lite mer lockande än en äggmacka...hehe..det är ju viktigt att äta så man blir frisk! ;) men sötsaker har jag klarat mig utan sen i söndags :) tummen upp...

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0