Urk !

Här kommer dagens VARNING ! När jag var och handlade innan köpte jag ju fördiga pannkakor som jag enkelt skulle kunna värma som lunch innan matchdax..kollade inte så noga på förpackningen utan bara tog ett paket..nu när jag skulle värma dom så såg jag att pannkakorna var ICAs Gott liv pannkakor, vilket innebar att det var utan socker och med fibrer i..aja tänkte jag, det kanske är bra, lite nyttighet kan ju aldrig vara fel :) men usch...hemska var dom!! jag var tvungen att hälla på socker för att över huvudtaget kunna få ner dom..var ju lixom tvungen att käka pannkakorna eftersom jag inte har så mycket mer hemma att sätta tänderna i...3 st fick jag ner, visst med socker på var dom väl inte så hemska men det var ju långt i från så gott som pannkakor i normala fall är..så kära vänner köp dom INTE !!


nyttiga pannkakor som blev onyttiga efter att jag dränkt dom i socker
för att dom skulle kunna gå att äta..misslyckat! nästa gång gör jag mina egna pannkakor!


nu ska jag packa ner fotbollsskorna så drar jag och möter upp Emma eftersom hon också hade tråkigt nu innan matchen så vi tänkte att vi kunde ha tråkigt ihop :)

hörs ikväll..

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0