utvilad :)

pigg och redo att möta min lediga torsdag sitter jag nu här i min soffa och kollar på tv4s nyhetsmorgon ! en favorit..
strax blir det att städa lite här hemma, det ser verkligen ut som en ungkarlslya ( eeuuw ) , om man byter ut pizzakartonger till kesoburkar och ölflaskor till lokaflaskor, strumpor och kalsonger existerar väl inte heller men det finns gott om kläder både här och där slängda till höger och vänster..jag som brukar ha sån ordning och reda har den senaste veckan grisat ner ordentligt...jag får stress av röran, på med MTV nu så kör vi !! :)

thereseIMG_0459kopia1.jpg image by therese35
nää ni kan vara lugna..riktigt såhär stökigt är det inte i alla fall ;)

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0