vad är det med mig?!

stressad, glad, fundersam, orolig, otålig, nöjd, nervös, ledsen, rastlös, trött, tankspridd, laddad, missnöjd, speedad...

ja säg nåt jag inte är just nu! jag är så full av känslor att jag snart kokaröver !! fattar inte vad det är. jag kommer inte till ro! jag som hade det så lugnt och skönt innan, satt på waynes med min kalender, planerade i lugn och ro, läste Plaza och Veckorevyn med ett tänt ljus på bordet. 2½ timma bara satt jag där i min egna lilla värld med några koppar kaffe och min värmda ostfralla. smask! funderar på om jag har fått nån slags kaffekick?! känner mig helt upp och ner...typ som om jag skulle kunna lägga mig ner på golvet och börja toklipa när som, eller likaväl hoppa upp och ner av glädje och få en skratt attack.skumt!

nu ska jag ut på en promenad och ta mig lite frisk luft. mår nästan lite illa av alla känslorna. har typ en klump i halsen och ingen aptit alls! näää skärpning nu, det är faktiskt fredag! ge hit fredagsmyskänslan tack ! I need it..


¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0