vad gör man på onsdagar?

jobbet är avklarat och frukost har jag oxå redan fått i magen..nu då?!

skulle ju i och för sig behöva städa..men känner inte riktigt lusten..oftast älskar jag att springa runt här hemma i slappt linne och tofflor och plocka, diska , torka och fixa men då ska det vara en dag när jag har sånt där städhumör! då går allt som en dans med musik på högsta volym...men idag har jag nog inte den där lusten...

däremot har jag träningslust! fast jag har fått hosta nu under natten som inte vill ge sig än, så jag sparar mina krafter till träningen i kväll i stället..men annars mår jag bra, mycket bättre än innan :) ingen snorig näsa eller ömma kroppsdelar ! gillar mitt imunförsvar, det jobbar på bra! bort med hostan sen är jag pigg som en mört igen!

det får helt enkelt bli en promenad i solen nu, myrorna i kroppen tar snart över och gör mig galen.....
en mer rastlös själ får ni leta efter..

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0