vaken

Hur var min myskväll igår då? jotack..den började bra men slutade redan 21.30 för då slocknade jag i soffan och vanknade 23.00 igen och då var det ju bara att fortsätta skönhetssömnen fast inne i sängen i stället..jag förstår verkligen inte, detta var fjärde gången denna veckan som jag somnar innan 22.00 i soffan! pinsamt ju.. aja man vaknar i alla fall tidigt dagen efter :) så nu funderar jag på att ta en uppfriskande söndagspromenad och försöka fåbort lite ångest samtidigt inför mitt kvällspass jag ska börja 14.30 idag..suck! förstår inte hur jag ska kunna hålla mig vaken hela passet igenom utan kaffe. slutar 22.30..visst det är ju inte jätte sent, men om man kollar statistiken för när jag har somnat denna veckan så kanske ni förstår att det inte är några glada miner från min sida..kan ju i alla fall glädjas åt att det är mitt sista kvällspass ever, för sen börjar jag på mitt vanliga morgonschema igen :) förresten, jag åt djungelvrål i natt.. i mina drömmar, f'n så gott det var!! en helg utan godis är snart avklarad och 6 av 10 detox dagar! hejja

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0