välförtjänt soffläge intas !

Är helnöjd efter vad jag har presterat denna lediga torsdag hittills, städning, Aerolates pass ( har redan träningsverk i ryggen, gött ) , lunch med Frida ( jag höll dock mitt löfte om att inte käka ute så jag tog endast en kaffe, duktigt Linda ) handlat, fixat käk här hemma, pratat med planeringen på jobbet och fixat extrapass på måndag *klirr i kassan och diskat..nu blir det soffläge en stund, spotifya lite och invänta nästa träningspass !skulle egentligen tränat fotboll ikväll men jag ''skollkar'', hehe..det regnar ute så jag är inte så sugen, plus att det tar 30 minuter ut dit med buss/cykel..det är hyfsat segt! sen kan det ju inte vara bra att träna ute och bli blöt när man har varit krasslig, eller hur ? ;) så ikväll blir det i stället ett bodycombat pass..svettigt svettigt men härligt härligt ! är verkligen superglad att jag är pigg igen och kan träna ! därför firar jag med två besök på lokomotion idag :)


tummen upp för att jag är pigg igen och för att soffläge intas nu :)

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0