vart har jag hållt hus hela dagen`?!

jooo jag har varit på jobbet så klart....men det var en riktigt lugn dag även att den har varit lång :) en sak gjorde mig dock besviken, hade blivit lovad besked om min tjänstledighet men fick inget svar idag heller!! min planering på jobbet är inte den snabbaste och dom ger många löften som dom sällan håller. trött man blir. Men det såg tydligen ljust ut och i morgon skulle dom ringa och säga vad dom har kommit fram till. well well vi får väl se om dom slår en signal..hade varit en sån jäkla lättnad om dom beviljar mig ledigheten så man kan börja planera och ha något att se fram emot i denna gråa vardag! aja..har precis käkat mina grönsaker nu och ska strax dra och träna, ska bli skönt, rensa hjärnan lite. Jag har nämligen varit en såndär grubblare idag... I morgon är sista detox dagen förresten !! wiihooo.. 

later

*smack 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0