Vi som fikade i solen :)





Idag blev det vatten och kaffe för min och annas del på fiket..måste erkänna att dagenslunch som var kycklingfile med klyftpotatis lockade en aningens..nära ögat att jag trillade dit och handlade käk..men vi höll i pengarna :) funderar dock på att käka ute i morgon, har ingen mat hemma och det är ju ingen idé att köpa hem grejer eftersom jag åker till vetlanda på eftermiddagen..det blir ju förstört undertiden jag är borta..hehe alltid hittar man anledningar till att öppna plånboken och unna sig en massa..vi får se hur hungrig jag är i morgon, jag kanske kan hålla mig och käka mat hemma hos pappa när jag kommer dit i stället..jag har ju ägg och knäckebröd här i alla fall..alltid nåt :) nu ska jag strax göra mig redo för träningen..idag blir det Bosu 1 timma och sen 30 min coore..lär bli svettigt idag, sjukt varmt är det !

over and out

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0