Wiiiiiiihhoooooo!!

Är detta verkligen sant? vågar knappt tro det. men det är så sant som det är sagt !

Ledigheten är beviljad och ingen är lyckligare än jag! :) ÄNTLIGEN!! en sten har lyft från mitt hjärta!

4 månader hejdå sverige, hej hej världen :) australien, thailand, bali ja sen får vi se vart det bär av ! i november lyfter vi i alla fall, jag och johanna ! 1½ månad ska jag dock spendera i stora vida världen helt själv på egen hand, jösses. Mamma kommer INTE vara lika glad som jag över att jag har fått ledigt..hehe..nu känns livet fantastiskt !! kvällens träningspass kommer sitta fint nu med all denna energi !! ååhh..jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen? ni märker att jag är glad va ??!! fniss.. :)



 

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0