dagens räddning

Sophie och en power walk räddade min dag. vi var ute nästan en och en halv timma men när man har sällskap känns det bara som typ en kvart :)

nu har jag käkat en stor pastasallad. fick en chock i affären när jag handlade ( orkade inte göra egen sallad, lat jag vet)  när jag skulle betala för pastasalladen, lite potatissallad och knäckebröd säger kassörskan : -etthundratjugoen och femtio! (?!) . svin dyrt ju, för 3 saker, ja plus en kasse med...men ändå ! I Thailand hade jag fått en trerätters middag plus dricka för samma peng. hmm..

snart ska jag träffa Sophie igen för en kaffe. mums!

och förresten.blev lite smått irriterad när jag gick igenom min post. hade fått brev från jobbet, från ''löneLena'' som vi kallar henne. vi får ju träningsbidrag på vårt jobb om man köper träningskort, skor eller massage eller nåt annat som har med hälsa att göra. så jag har lämnat in en kopia på mitt träningskort samt alla kvitton för att få bidraget på nästa lön men nu fick jag då ett brev av ''löneLena'' att jag måste be dom på gymmet att skriva ett intyg att det just är mitt träningskort....men lilla Lena, nu får hon allt läsa min blogg och hänga med i min vardag ;) det är ju träning på tapeten var dag!! klart det är mitt träningskort, vems skulle det annars vara?! jag går ju inte direkt och köper ett kort till någon annan för nästan 3000 kr....jösses! aja , detta känns ju lite som när man var liten och hade intyg med sig från mamma till gymnastiken på att man skulle vila på grund av förkyldning.....


later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0