drabbar ingen fattig

ojdå...då följde visst den där 800kroners kavajen med mig hem idag då till slut :) hoppas den blir en favorit som hänger med i alla väder!

efter jobbet sprang jag och frida en sväng på stan men vi fick en chock när hälften av affärerna stängde redan kl 4 idag på grund av valborg!! vi han inte det vi skulle, det blev en fika i stället. och vad ska man gör nu ikväll då? på gymmet är det ju inga pass ikväll på grund av valborg. och i morgon har jag fått ett megapass på jobbet. i stället för att jobba 5-12.40 som jag egentligen skulle gjort enligt mitt schema, så ska jag nu jobba 7-17.40, på grund av valborg och att det är en röd dag i morgon! har dess utom 3 timmars rast i malmö i morgon att slå ihjäl och det lär ju inte bli så kul eftersom alla affärer är stängda, på grund av.....ja ni vet vad...jag är så trött på denna VALBORG !! i morgon när jag slutar ska jag i alla fall på fest hos Sophie för jag har tagit ledigt på söndag :) niiiice. då ska jag ta mig några glas rött och njuta av att valborg är över...haha ;)

ha en bra kväll mina kära och var rädda om fingrarna vid elden ! jag ska ut på promenad i brist på annat att göra sen ska jag nog köpa hem lite choklad och mysa ! det är ju faktiskt fredag även att det inte känns som det...

tjingiis

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0