en sista ansträngning!

turen hem till karlskrona gick helt okey igår! lokförar mattias och jag drog dåliga skämt sista timman för att inte somna när ögonen kändes tunga and we made it :)

idag är sista jobbdagen denna helgen. så jäkla fruktansvärt skönt så det finns ju inte ! lite drygt bara att det kommer vara massa massa folk på tågen eftersom det är söndag, folk ska ju hem från vart dom nu har spenderat helgen och sånt. men jag överlever det för sen är jag ledig och nästa vecka jobbar jag bara onsdag och torsdag, hurra hurra :)

nu funderar jag lite på vad jag ska göra om jag ska till gymmet eller gå ut och gå. solen skiner faktiskt nu så det lutar åt en liten motionsrunda!

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0