finland

det måste vara något fel på mina hormoner. detta är inte alls kul. jag har fått en megafinne i nacken av alla ställen men som frida sa, det är ju tur att du inte har den i pannan i alla fall...jo visst, där hade den nog ändå inte fått plats. detta är nog den största jag någon sin har haft och när jag vaknade idag så upptäkte jag till min förskräckelse att jag har fått två till ! nu har dom lixom bildat familj...urk! en på axeln och en på ryggen..bläää ont gör det också men det är sånna där innåtvända grejer så dom går inte att klämma bort. minns inte sist jag hade en rejäl finne. har varit lyckligt lottad med nån liten på hakan eller i pannan nån gång i månaden kanske men min hy har varit ganska fri från sånt dom senaste åren men nu vet jag inte vad det är som har hänt..och röda veckan är värre än vad den brukar, vad händer i min kropp egentligen?!

nu blir det frukost, vänta på att Sophie ska vakna sen blir det promenad! idag ska det bli uppåt 20 grader, ingen sol men skönt ändå :)


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0