go kväll där ute

jag har inte så mycket att kladda ner här för tillfället. jobbdagen flötpå fint och har nyss kommit hem från ryggaerobic och pumpexpress samt promenix. sitter i soffan med min kära banan och tycker att första dagen på detoxen har gått förträffligt bra :) inga bekymmer mer än att jag får springa på toa dubbelt så ofta eftersom jag dricker dubbelt så mycket vatten. bra bra , ut med gifterna bara hejja hejja ! en dag avklarad bara 9 kvar och jag hoppas på att dom blir lika smärtfria:) kan dock bli lite bekymmer tors-söndag eftersom jag kommer jobba kväll, vara lite sur och gaaaanska trött....aja den dagen den sorgen!

nu blir det top model och hollywood fruarna på tv och sen hoppa i säng. ska upp innan tuppen i morgon. 03.30 ringer uret men sen slutar man ju jobbet kl 8.30 också :) wiihooo !!

over and out!

~L.E

Kommentarer
Postat av: Patricia

härligt med detox Linda! Ses på stranden i sommar!!

2010-04-13 @ 12:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0