han tog av sig sin kavaj

GÄSP !! detta händer ca en gång i månaden, inte oftare...varje dag skuttar jag upp när klockan ringer piggare än tuppen men så kommer det ibland en sån dag då det bara inte går att vakna till liv på hela dagen. idag var en sån dag. fruktansvärt trött ! det är lixom som om all min trötthet kommer på samma dag..skönt i och för sig att man är pigg alla andra dagar men just dessa dagar är ju pest och pina ! jag har överlevt jobbdagen i alla fall utan några större problem förrutom tusen gäspningar..på rasten i malmö tog jag en fika och gick in och kikade lite på kläderna i favoritbutiken Zara..hittade världens snyggaste kavaj! 799 kr...jag ska suga på den karamellen men jag tror den kommer hänga med mig hem på fredag när jag åter igen har lång rast i malmö! nu är det ju snart så varmt att man kan ha kavajen som jacka, det skulle man kunnat haft idag. strålande sol och 18 grader ! nice :) känns lite omottiverat att gå in och träna innomhus nu en och en halv timma men jag får ta en promenad efter det och njuta av våren :)

later


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0