här blir inte många barn gjorda

promenixen var härlig , frullen lika så. nötter, päron och kiwi, mättar mer än vad man tror.. 2 timmar kvar nu tills jag ska börja jobba. hinner inte starta några stora projekt precis och det finns ju inte så mycket att göra ändå så här dax på dagen , så jag sticker till gymmet och lyfter lite skrot :) ska försöka hinna med att gå på aerolatespasset också som är 11.30 - 12-15. jag börjar ju jobba 12.20 men gymmet ligger ju vägg i vägg med vårt kontor så om jag skippar avslappningen och stretchingen så hinner jag nog! sen har jag i alla fall utnyttjat mina timmar innan jobbet till max även att jag börjar en sån pissig tid som tolv...samma tid i morgon..hejja..eh...


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0