hemma i min ensamhet

dagarna hemma i vetlanda gick alldeles för fort. jag hade inte tid att träffa alla jag hade velat. nästa gång ska jag vara hemma minst 1 vecka. men det lär inte bli förren i sommar nån gång...aja...

festandet i lördags var lika livat som vanligt när man är i vetis. utgången sedan är dock lite suddig, eller helt svart om jag ska vara ärlig..hehe...oooops..sånt händer även den bästa :) tur man har kamera..hehe...

gårdagen var ingen höjdare.lyckades ta mig ur sängen kl halv 7, PÅ KVÄLLEN !! och då sprang jag raka vägen och kramade toalettstolen..hehe..annars hände det inget annat och den söndagen är en dag jag sent kommer glömma....huuuu....

idag blev det morgonpromenad ut till hanna för att hämta min cykel som var kvar där sen i lördags, det blev ett trevligt besök med henne och hennes familj vid frukostbordet innan jag cyklade hem och min lillebror körde mig till växjö där jag tog tåget hem till karlskrona. när jag kom hem kände jag, ångest, ensamhet och meningslöshet. usch..jag tog mig i kragen och gick ut och sprang en runda! har inte rört på fläsket sen 4de november..huuu..jösses säger jag bara..man är allt lite baktung men nu har jag kickat igång kroppen så nu jäkla kör vi ! vila från festandet lite och köra på hälsa och harmoni, i alla fall i 3 veckor. det är bestämt från och med NU !

har precis avnjutit gröncurry med kyckling grönsaker och ris som jag lagade själv och det blev spicy just the way I like it :) mums.

nu blir det soffläge. önskar att jag inte var själv ikväll. ikväll är en sån kväll då jag saknar många...blää!!men jag överlever...fast jag skulle nog behövt en kram ikväll...

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0