I'm back ...

Heeeej bloggen ! jag är tillbaka :) jag kan berätta lite imorgon varför det har varit så dött här i dagarna som varit..

igår hade jag en härlig utekväll med mina fantastiska vänner frida, angelina och sophie. kom hem halv 4 idag på morgonen och halv 9 skuttade jag upp igen för att dra och träna sen blev det brunch ute i solen med mycket skratt och kackel om gårdagens bravader!

om en stund kommer ännu en fantastisk vänn hit , Frida :) det blir ost och kexmys här hemma ikväll..TOPPEN !!
allt detta lyfter mitt humör och gör livet lite mer värt att leva !! ni är bäst tjejer...vilken kalashelg..precis vad fröken Eriksson behöver :)

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0