james bond och jag = sant

jösses..nu ringde angelina och frågade om jag ville följa med på en stor middag här i stan! :) det har något att göra med affärslivet här om kring. det är prisutdelningar till höger och vänster till butiker och företag i olika kategorier om jag har fattat det rätt. hon hade en gratis biljett till mig (den kostar egentligen 400 kr!!! ) !! wiihooo...

problemet är bara att det är james bond tema på tillställningen..jösses, vad tar man lixom på sig då ??! jag och spohie sprang ju runt hela stan föra att hitta något till henne att ha på sig för hon ska ju dit..nu har jag samma problem!!gaahh panik, in i garderoben NU !!! om 1 och en halv timma ska jag vara klar. känns ju lite stressigt att hinna få ihop en outfit inför ett sånthär fint spektakel på så kort tid men men! svart kavaj och lite sånt borde ju gå hem...guuud vad detta ska bli kul.roligt att göra något såhär spontant..jag som trodde att jag skulle få sitta här ensam hemma ikväll när alla var på finmiddag ( typ som askungen när hon trodde hon missade balen) men icke.... :) nu har jag ju något att göra men det har ju inget med min ''att göra lista'' hehe.....check på den !

måste kila!



~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0