klagan

dom kommande dagarna kommer jag förmodligen bara klaga här i bloggen.hehe...kvällspass är ju som ni redan vet inte min melodi alls!aja....

vi kan ju börja med detta...igår skulle jag försöka hålla mig vaken lite längre än vanligt för att kunna sova längre idag. och hör och häpna, jag höll mig vaken till kl 23.00 nytt rekord..haha! visst jag nickade till några gånger i soffan men då tog jag mig samman och kämpade in i det sista. men vad händer idag då när jag ska ta sovmorgon?? joooo...då vaknar jag halv 6 pigg som en lärka. typiskt..lyckades somna om efter en stund och vaknade igen kvart i sju och då gick det inte att ligga i sängen längre, så vi får se hur pigg jag är på jobbet vid nio-tio tiden ikväll, antar att jag inte kommer vara på det bästa humöret! ni som vill ha en trevlig resa ska nog INTE åka med mig...hehe....

nä nu ska jag ut på en promenad och njuta av det fina vädret , försöka komma på bättre tankar angående jobbet ( fasen vad jag längtar till söndag kväll när jag kliver av mitt sista kvällspass!!) och köpa lite mer frukt, det börjar eka i kylskåpet nu. jag har varit flitig med att stoppa i mig nyttigheter :)




later



(förresten jag hoppas inte min dåliga inställning till dagen sabbar dagen för er också, njut mina vänner, det är VÅR ute njut njut njut ni som kan :) )

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0