kuckelikuuu klockan är sju !

7 vaknade jag idag helt utvilad. har sovit som en stock i natt !! jobbpasset igår tog verkligen på mina krafter. och idag är det dax för samma kraftansträngning, kommer troligtvis bli ännu mer folk idag eftersom det är fredag. aja..bara att bita i det sura äpplet och jobba sig igenom helgen, inte mer med det lixom. har ju inget annat val precis! drömma kan man ju alltid och jag drömmer om att sitta fast i typ Spanien eller nåt och inte kunna flyga hem...lyckos alla ni som får längre semester på grund av vulkanen :) men stackars er som skulle i väg i helgen men inte kan flyga, er lider jag verkligen med !! det är till och med mer synd om er än vad det är om mig som ska jobba pisspass hela helgen!! då är det illa ;) undra om det kommer vara extra mycket folk nu på tågen eftersom det inte går att flyga nån stanns, dom sa i alla fall det på nyheterna att tågen kommer bli extra belastade nu i veckoslutet..det hoppas jag verkligen inte !! usch...nähä nu ska jag ta mig ut på en låångpromenad. hinner inte med nån träning denna dag på grund av jobbet..igår var det jätte stressigt efter min träning att hinna till tåget men jag kom i tid, svettig och med en kropp som spaghetti.. om jag är lite flitig senare så tar jag fram min hantlar jag har här hemma och kör ett eget litet pass om jag hinner innan jobbet, det är ju faktiskt ett allternativ..

mitt liv kommande dagar: träna, jobba, sova, träna , jobba, sova, träna, jobba, sova och så klart detoxa ! :)

aja jag hinner ju inte bränna några pengar på shopping och sånt i alla fall och inte fika en massa och se när andra mumsar i sig kakor och bullar medans jag sitter där med mitt gröna te.. alltid nåt gott med det onda :)

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0