Lååångfredag !

när jag vaknade idag och såg dom gråa molnen tappade jag lusten till allt...jag tänkte att nu blir det en såndar lååång seg tråkig långfredag...men sen dukade pappa upp en härlig frukost och gav mig lite förslag för dagen, han ska iväg och dömma fotboll och jag har ju lite när och kära som spelar i lagen så dit ska jag strax och kolla läget, hejja hejja ! Ida kommer dit också, sen ska jag och pappa hem och käka favorit mat , kycklingfile fyllda med fetaost :) sen drar vi till golfbanan och slår några slag innan jag åker till Ida för fredagsmys ! hurrahurra det blir någ ingen låååångfredag ,det går ju fort när man har roligt :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0