linda önskar

färdigtränad för dagen, avslutade med en härlig promenad vid havet ! nu blir det fruktsallad och programet halv åtta hos mig på kanal 4! grymt bra tycker jag :) lite jobbigt bara att kolla när man går på detox, man blir ju så satans hungrig och sugen !! hoppas dom lagar fisk idag för det tycker jag ju ändå inte om..hehe..ska söka högskola nu också, sista dagen i morgon ! missa inte det mina vänner om ni är sugna på att studera till hösten. jag vet inte vad jag vill längre men söka ska jag i alla fall...

sen har jag en liten önskelista..jag vill:

* ha varma grillkvällar
* kunna knäppa mina jeans igen
* slippa kvällspass på jobbet
* veta vad jag ska göra efter sommaren
* äta stark och kryddig mat igen ( 7 dagar kvar nu )

over and out!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0