lördag it is

lördag morgon brukar innebära en underbar kännsla men jag har fortfarande inte kommit in i veckodagarna, 0 lördagskänsla här tyvärr men det är ju skönt att man är ledig :) jag har träning, stan spring med angelina, fika med sophie och frida på tapeten. sen skulle det ju vara bra om man kunde checka av lite grejer på ''att göra listan''. vi får se hur det går med den saken. jag har ju en helt ledig dag i morgon också. igår blev ju inget gjort hehe..

james bond middagen var riktigt trevlig igår. kul att se folk så upppklädda. själv var jag dressad i en svart klänning, lite spets, guld, kavaj, klack och rött nagelack! önskar jag kunde lägga in lite bilder från kvällen men datorn strejkar..tyvärr..får komma lite senare. aja gårdagens tillställning hölls i alla fall på Statts festvåning som är fantastiskt fint!det var lite svårt att hålla en vit helg när man blir bjuden på fördrink ( smakade den och höll på att dö, det var typ ren sprit blandat med lite vatten med en oliv i, ingen favorit direkt) men den fick stå på bordet resten av kvällen sen blev det vin till maten som jag smuttade på sen var det efterfest nere på Fox där jag smuttade på ytterligare ett glas vin ( man var ju tvungen att i alla fall hämta ut all gratis dricka hehe ) men redan vid elva tiden var jag, frida, sophie, marianne och angelina så trötta att vi ställde våra glas på ett bord och gick hem! känns bra idag. middagen och prisutdelningen var trevlig med super god mat och underhållning av bland annat Glenn strömberg som pratade om livet i Italien och fotbollsminnen. Efterfesten var dock lite si så där, kanske inte riktigt folk i min åldersgrupp..damer som inte har varit ute på 20 är drack sig fulla på gratisdrickat och började dansa bugg och grejer och gubbar som dregglade över oss lite yngre trots att frugan stod en meter i från. tack men nej tack, skönt att vi gick vid elva så man är pigg idag :) och det blev ju nästan en vit kväll, en klunk fördrink och kanske samanlagt ett helt glas rött, det är godkänt tycker jag för att vara en sån tillställning ! i morgon ska jag börja en detoxkur igen som jag gjorde i höstras, endast frukt och grönsaker, te och detoxdryck i 10 dagar. nu ska gifterna bort i min kropp och det lär ju vara en hel del med tanke på resan toppat med påsken i vetlanda..huuu! men nu ska man bli ren igen ! :)


dax att hoppa i träningskläderna, det sitter långt inne idag att ta sig till lokomotion. det är ett jobbigt pass som står på schemat och speciellt då när man är i den formen jag är i just nu. bara att bita ihop sen blir det ju en härlig dag på stan :)

trevlig helg!!


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0