lördagsfika i vetis !

igår hadejagverkligen en toppen dag. fotboll, golf och filmkväll ! har ni inte sett Hte fourth kind så se den ! men se till att ha någon att hålla i handen!! och kanske någon att sova bredvid också. det hade ju dock inte jag ochjag låg och tänkte på vad som egentligen finns där ute i universum...usch ! det kändes ju inte bättre av att filmen är verklighetsbaserat heller...aja..jag överlevde natten och nu idag är det strålande sol, pappa står nere i köket och fixar frulle, lyx :) sen blir det fika med Ida anna och frida och säkert alla andra i lilla vetlanda också, på cecil :) lite shopping ska hinnas med sen ska jag hem och käka med mammsen och lille bror sen ska man göra sig fin inför kvällens festligheter ! wiihoo...är så lycklig att jag fick semester denna helgen !! toppen verkligen :)

glad påsk på er :)



~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0