lyckorus

Att man kan bli så glad av att träna :) jag har aldrig varit den där dans och aerobic tjejen men vill man utveckla sin träning så måste man ju varriera sig ! så idag gick jag för andra gången i hela mitt liv på aerobic och jag hade så fruktansvärt kul. instruktören är verkligen skit bra! vi hade riktigt ös och jag blev dyngsur av svett och hade ett leende på läpparna passet igenom. kul att se sig själv i spegeln när man går framåt när alla andra går bakåt, går vänster när alla går höger..haha..men till slut satt dansen och vi rockade järnet inne i salen. efter det skuttade jag glatt in i den stora salen för en timmas bodycombat, inte lika kul dock eftersom instruktören inte alls är lika bra som Kim är som hade det passet i höstras men svettig blev man ju ändå, och nu är jag slut som artist ! jag vet i alla fall vad jag kommer syssla med på min fritid sen när jag blir ''stor'' (läs när jag har familj och ¨är trött på skrikande ungar och min mann som inte städar och bara kollar på sport på tv ), då ska jag bli nån form av instruktör och ha mina egna pass och få ut all min energi och ha så fantastiskt kul :) hade jag bara varit lite mer vältränad nu så hade jag sattsat på det redan snart men än har jag en lång väg kvar innan jag kommer i den formen, så nu häller jag mig bara bakom kuliserna ett tag till...

nu har jag sappat sappat och sappat på tv och hittar INGENTING..suck! aja...ska ju ändå upp tidigt i morgon så man kanske borde krypa till kojs....

sweet dreams

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0