måååååååååååååndag

jösses vilken lååång dag det har varit ! jag har inte uträttat så speciellt mycket. blev ju inget jobbande idag så min dag har sett ut ungefär såhär...

traskade till jobbet, satt vid datorn, traskade hem, satt vid datorn, gick en promenad, åt frukost, satt vid datorn, satt en stund i brassestolen, duschade, satt vid datorn, lunchade med angelina, shoppade, satt vid datorn, gick ytterliggare en promenad, satt vid datorn, käkade grön curry, tränade dubbla pass ikväll och hamnade nu här vid DATORN ! pinsamt ju, men idag har den varit min bästa vänn haha....nu byter jag dock datorn mot hollywoodfruarna, dom är snäppet vassare :) sen tar dagen äntligen slut..vad kunde man annars gjort en måndag egentligen när alla andra jobbar och tvätten är tvättad och lyan städad?! aja...jag har i alla fall trivts och lyckats slå ihjäl alla dagens timmar :)

hörs i morgon mina vänner !

nattis


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0