måndag morgon och en liten överraskning

idag hoppade jag upp 4.30 piggare än tuppen :) Toppen tänkte jag, detta blir en kalasdag på jobbet! och ännu bättre blev det.......

när jag kom hit till kontoret träffade jag några kolleger och insåg att det hade blivit fel i mitt schema!! jag skulle inte alls ut och åka tåg idag :) jag ska sitta jour..nice! slippa klippa biljetter för en dag är ju aldrig fel! men här på kontoret händer inte mycket så jag ska bege mig ut på en promenad, driften får ringa mig i fall jag måste tjänstgöra. hoppas inte men jag tror faktiskt inte det eftersom jag precis pratade med dom och dom hade ingen uppgift än så länge! gott gott...så nu ska jag ut i den härliga morgonluften och traska några steg :)


må gott

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0