Mot Sturkö och småtjejerna !

SOL SOL SOL älskade SOL ! härligt med fint väder och jag är äNtLiGeN ledig efter några sega dagar på jobbet! idag blir det besök ute hos Frida som flyttat ut till Sturkö med småtjejerna, och jimmie såklart. Lite drygt bara att det är så kassa bussförbindelser ut dit. det gick en buss 7.30, visst jag är morgonpigg men den avgången lockade inte så mycket. så nu ska jag ta nästa och den går inte förren 10.10 (!) skärpning blekingetrafiken !! aja bara jag kommer fram idag så blir jag nöjd, har inte sett dom små liven sen i november !! Ute på sturkö så har jag fått den sora äran att följa med Frida ut på en promenad och hämta ägg hos Jimmies farfar idag..haha...nu snackar vi lantliv här :)


undra om jag ens kommer känna igen dom idag ! dom lär ju ha vuxit endel på 6månader!!

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0