när man gapar efter mycket

jaha det där med att blanda tvätten gick ju inte så bra..men vad skulle jag göra lixom, hade ju bara tid att snabbt tvätta en maskin. dom vita grejerna kom ut ''dassiga'' i färgen. fortfarande vita men ja som sagt lite dassiga. hur gör man nu? är det helt kört? någon som vet? funderar på att slänga i dom i maskinen med lite typ blekmedel. men det kanske inte är så smart om det är kläder med tryck på? hJäLp MiG nÅgOn??!! visst det var inte jätte viktiga saker men det hade ju varit skönt att få dom vita igen...

har förrutom besvikelsen med tvätten haft en riktigt sköön dag med fika i solen och lite stek i brassestolen på baksidan i lä :) nu ikväll har jag varit och tränat, skulle gå på ett power puls pass men när jag kom dit fick jag reda på att det passet skulle bytas ut mot ett aerobic pass...jösses tänkte jag och var påväg att vända i dörren, jag är ju inte direkt den där danstjejen men sen ångrade jag mig och tog tjuren i hornen..och jag ångrar ingenting..haha.. jag har nog aldrig garvat så mycket när jag har tränat. jag höll på att slå knut på benen var och varannan minut men vad gjorde väl det, det var ju fler där inne som inte riktigt hängde med idag för vi är ju vana vid att gå på power puls passet och inte skaka loss och dansa så här på söndag kvällarna.haha... fasen så nöjd jag var i slutet sen när jag kunde hela dansen och fort gick det också. jag hoppade studsade och flaxade som aldrig förr och svetten den rann :) härligt ! aldrig hade väl jag trott att jag i hela mitt liv skulle gå på ett aerobic pass... men nu har man klarat av det också..check på den ! tjohoo!




nu har jag varit och handlat frukt och grönt för 230 kr så nu kan detoxen börja! starskottet går i morgon..hejja hejja!

nu-soffhäng ( toppat med lite jobbångest måndag i morgon och ett låååångt pass på schemat och i slutet av veckan kommer kvällspassen...urk! )



~L.E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0