Nightmare..typ...

Åhh i natt drömmde jag att jag käkade köttbullar med mos och det var sååå goooott ! inte direkt den bästa drömmen för mig nu när jag går på detoxen. idag känns det faktiskt tungt och dagen har bara börjat och dagen kommer vara jätte låååång , jobbar till 00.40 i natt ! gaahh...dag 6 på detoxen så nu har jag gjort över hälften men jag är bra sugen nu på att bara skita i det och bara äta något varmt och kryddigt. jag blir ju mätt på grönsakerna och frukten men det är bara det att jag är van vid att käka mat som smakar så mycket med massa massa kryddor och det är ju strängt förbjudet just nu! varm mat har jag inte heller käkat under dessa dagar och det saknar jag också. funderar på att koka lite grönsaker idag, eller wooka. aja...jag ska bita ihop och klara denna dagen med! tänk vad ren och fin jag är sen när jag är klar :)

jag ska strax dra till lokomotion för att träna aerolates, efter det kanske det blir en fika med frida , vi får se. kl 14.18 börjar jag i alla fall att jobba.detta passet blir nog helgens jobbigaste ! usch...sista tåget hem från malmö till karlskrona en lördag känns inte så där jätte kul...undra hur många man ska länga av idag? jag har sagt det förr och jag säger det igen, jobba kvällar är verkligen inget som passar mig..jag hatar det arbetssättet man tvingas utföra. men tydligen är det min uppgift i sammhället att uppfostra och lära vuxna människor hur kollektivtrafiken fungera, att man betalar pengar för att åka tåg. sorgligt ! skönare är det att jobba på morgonkvisten, då behöver jag inte agera ''polis'' för då är inte dom nötterna vakna än :)

later





~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0