ögongodis

idag när jag var ute på min lilla motionsrunda innan jobbet så ser jag en lång ståtlig stilig karl stå och fixar med sin mobil, han har jag inte sett i stan förrut tänkte jag och sken upp som en sol...när jag kom närmre insåg jag att det var Richard Sjöberg ! han skulle ju vara här idag och dela ut 75miljoner kr till folk i karlskrona med grannyran eller vad det nu heter...aja tänkte jag, man kan ju lägga in en stöt och hoppas på det bästa, inget att förlora i alla fall..hehe..kanske inte riktigt så jag tänkte men jag fortsatte i hans riktning och tänkte precis gå fram och säga hej, då kommer mitt ex och hans kära vänn och går förbi... - HEJ LINDA !! mmm, suck...-hej hej, svarar jag och ser Sjöberg traska iväg och mina drömmar om den heta stolen och heta Richard försvinna.....

jobbet idag har i alla fall gått som en dans! lagom med folk, lugnt och skönt! och efter att ha jobbat 4 dagar nu med monsterpass som har varit drygare än drygast så tackade jag nyss JA till att jobba extra i morgon (?!) på morgonen..så om 10 timmar ska jag vara tillbaka pigg och glad i min uniform..hejja hejja! vet inte riktigt varför jag gjorde det, eller jo, klirr i kassan. sen tänkte jag att nu när jag ändå har haft det så slitigt så kan jag slita lite till nu när jag ändå håller på....

gilla eller inte, ja det får vi se i morgon..kommer gillas när lönen kommer i alla fall :)


när man inte får några pengar av sjöberg så får man helt enkelt tjäna ihop dom själv...
extrapass here I come!


god natt gott folk !

~L.E

Kommentarer
Postat av: Anonym

ögongodis aldrig fel vettööö ;)

2010-04-19 @ 14:30:50
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0