pix

glömde berätta en sak! min kamera som gick sönder i australien har lagats, eller jag fick faktiskt till och med en ny :) ska hämta den nu i veckan när jag har tid. så nu har jag 2 kameror..vad gör man nu? behöver ju bara en men gillar båda två. den ena är den perfekta kameran för vardags/festbilder, liten och behändig och tar grymt bra bilder så på en resa gör den sig också utmärkt. men den andra är faktiskt den perfekta reskameran, den är ju till och med vatten tät och har lite högre kvalite. men att ha två kameror känns ju lite väl lyx eller? hmm... ny dator måste det bli snarast i alla fall..funderar på en macbook. mycket pengar men kanske värt det? den jag har nu är i alla fall bara fööör seg. kan ju inte ens lägga in bilder i den för den bara hakar upp sig..lite mycket skit i den kanske :)






nä nu börjar dom desperata fruarna på tv...

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0