promenera mera

dagen ute på sturkö var livad med småtjejerna. att ta hand om två såna krabater är ju ett heltidsjobb.. är imponerad av dig frida! tjejerna va sötare än sötast, man smälter :) hoppas man kan träffa dom små liven snart igen. det enda trissta med vistelsen ute på ön var att jag missade bussen vid 3 tiden in till stan och nästa gick 3 timmar senare ! suck...missade mina träningspass jag var inbokad på men dom ersattes av alla steg jag och frida har stegat runt på sturkö idag..2 promenader med vagnen har vi hunnit med idag! sen började vi prata om ost och kex och allt annat gott man kan tänka sig. blir oftast så när jag och frida umgås, matprat hehe :) men nu har jag inte kunnat släppa just ost och kex så det är tur att min detox har sin sista dag i morgon och till helgen hoppas jag frida kan få en stund över och ta sig in till mitt lilla krypin i stan så blir det en gottekväll :) mumma!

nu ikväll har jag tagit tag i min megadisk jag hade här hemma. är sjukt nöjd. min lya har varit lite upp och ner dom senaste dagarna. skyller det på att jag har jobbat konstant! men nu är disken avklarad och jag ska se till att få hemmet skinande rent innan helgen för då är jag ledig fredag lördag söndag! wiihoo..men först är det 2 lite halvt sega dagar på jobbet att ta sig igenom och 1 detox dag kvar! på torsdag blir det äntligen spicy grön curry :)

nu ska jag käka tomater och morötter till desperate houswives !

over and out

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0