pump it

om man inte får äta godis blir man såklart sötsugen, om man inte får pilla på den där knappen kliar det i fingrarna, om man inte får shoppa hittar man den där perfekta och såklart dyra klänningen som man bara måååste ha och när man inte kan träna för att gymmet är stängt en valborgsmässoafton får man typiskt nog träningsabstinens ! Det blev ju inte bättre av att det var med en sån grym kvinna på talang 2010 som visade upp sin vältränade slimmade bodybuildningkropp... muskler är SnYgGt ! kanske inte riktigt som hon hade men grymt fascinerande...

aja nu mår jag ändå illa av all choklad jag ätit så jag hade ändå inte kunnat träna ikväll....rap...ursäkta...dricker lite vatten.......nu ska jag sappa vidare här i soffan och försöka hitta något sevärt!

over and out


detta är sååå häftigt ! jag fattar inte riktigt hur dom gör...grymt !


~L.E

Kommentarer
Postat av: cicci

Fast så mkt muskler ser äckligt ut! Hon som dansade poledance hade snyggare kropp. hur mkt muskler som helst, men mer diskret o snyggt. :)

2010-05-03 @ 10:37:06
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0