segt segare segast

nu kommer ett lite halvdeppigt inlägg...sorry , men kan ju inte skriva att allt är på topp när det inte är det. man ska ju inte ljuga då blir ju tungan svart...

idag har jag varit tröttare än tröttast , trots sovmorgon till kvart över 8. påskhelgen tog tydligen hårt på mig! jag har haft huvudvärk, träningsvärk och trötta ögon och varit allmänt seeeg ! jösses..är redan trött på jobbet och är lixom bara inne på vecka 2. hur ska detta sluta? jag tror jag är lite anti jobbet eftersom schemat inte är det jag önskar. nästa vecka ska jag jobba kväll och jag har ångest redan nu.bläää..och ingen riktig sommarsemester har jag heller..jag känner bara för att göra något nytt men lönen känns lixom lite för bra för att göra något annat. och jobbet i sig är det verkligen inget fel på men det kryper i mig, jag är så otroligt understimulerad är det såhär hela livet ska vara?! suck....ja , jag är lite depp idag som ni kanske märker...och inte blev jag gladare när jag läste en att mäklarutbildningen hade 1400 sökande nu till våren och bara 70 kom in, jag var en av dom, men tackade nej..jag kommer med all säkerhet inte komma in nu till hösten, nu när jag faktiskt känner att det skulle kunna vara läge att hoppa in i studentlivet...gaaahh...mycket saker som snurrar i fröken erikssons huvud nu...vad ska man göra, vad ska man bli, är detta rätt, vad är värt att satsa på , VAD VILL JAG ??!! och bla bla bla....

skönt att avsluta dagen lite skönt i alla fall, efter spinning och core med käk, tända ljus och mjukisbyxor i soffan.

over and out


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0