shit också

Malmö högskola hade rekordmånga sökande i år, 2 700 till 70 platser på mäklarutbildningen som startade i våras...

detta läste jag precis, jag som trodde det var 1400 sökande..jösses..jag fattar inte att jag kom in på utbildningen men det spelar ju mindre roll nu eftersom jagändå tackade nej...men nu är frågan, hur fasen ska jag lyckas komma in till hösten , det lär ju vara dubbelt så många sökande..typiskt nu när jag börjar få pluggsug!! gaahh...

blev lite velig också om jag ska söka malmö eller göteborg..?!

nä nu drar jag och tränar, rensar tankarna lite... söka ska jag i alla fall göra, innan den 14 eller 15 april tror jag det är...

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0