snark

igår somnade jag redan nån gång efter halv elva !! jag låg och kollade på film och kunde verkligen inte hålla ögonen öppna mer. hur ska det gå när jag ska jobba kväll nu i veckan ?? torsdag till söndag..usch jag har sån ångest !! nästa lördag ska jag jobba till 00.40. inte alls min grej. att dom inte fattar det på planeringen, jag är INTE en kvällsmänniska. jag kommer helt enkelt somna på jobbet, men då får dom skylla sig själva att dom sätter mig på dom passen !! morr.. aja igår kunde jag checka av lite saker på min ''att göra lista'' skönt ! pengarna till pappa från resan är överförda till hans konto, inloggningen till mitt konto är fixad, räkningarna/posten sorterad MEN jag glömde tvätten som låg i maskinen..jag var ju på väg ner i tvättstugan igår men så kom något i mellan, jag kommer inte ihåg vad men i vilket fall som hellst så kom jag på tvätten i morse och rusade ner till maskinen och slängde i kläderna i tumlaren. sen såg jag till min besvikelse att tvättstugan är upptagen idag och jag har lite saker jag verkligen MÅSTE ha tvättat så jag slängde i en maskin nu på morgonkvisten och hoppas på att den som ska tvätta inte kommer till maskinen nu....är dock lite orolig, jag blandade det viktigaste från min ljusa tvätt med det viktigaste från min mörkatvätt.ooops! men vad skulle jag göra...aja...nu har jag lagt en ansiktsmask i väntan på tvätten och hoppas på det bästa. om 30 min får jag dommen för då är den klar ! sen blir det nog en promenix, solen skiner och eftersom vädret är kalas så snackade frida om att grilla idag :) eller så kanske det blir en glass på glassiären, måste nästan hinna med en sån innan jag börjar detoxen, som jag förresten har beslutat att börja med i morgon i stället för idag. det är älltid lättare att dra i gång projekt på måndagar tycker jag..nu blir det frulle :)

later


jo jag MÅSTE ha en glassiärenglass idag :)
det är ju det bästa vårtecknet ever när dom öppnar !

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0