sol i hjärta sol i sinne

den stora gula lyser idag också :) och jag är ledig! jippiie!!

försökte vara uppe sent igår så jag kunde ta sovmorgon idag, så jag kanske kan vara uppe länge ikväll, så jag sover länge i morgon, så jag orkar jobba kvällspass i morgon, men icke ! tjugo över nio somnade jag i soffan och missade ju nästan hela desperate! och idag slog jag upp mina två blå kl 7 och kunde inte sova en sekund mer..

tänkte ge mig ut nu och gå en runda i det fantastiska vädret och kanske lyckas bli av med lite träningsvärk. sen kommer frida in till stan :) dock utan kidsen men det kan ju vara skönt det också. jag jobbar bara 2 dagar nästa vecka så jag hoppas på att kunna åka ut till sturkö och träffa dom små liven då i stället:)

sen måste jag bara säga att jag är grymt avundsjuk på min kära friend IDA som åker till THAILAND om typ en halv timma !!! gaaahhh , VILL OCKSÅ RESA !! ha det underbart vännen.. resa är ju livet !!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0